Skip to main content

This is a sample page.

Overview

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.

4.9
Gebaseerd op 106 beoordelingen
powered by Google
js_loader
Ad Roovers Event & Partyverhuur
4.9
Gebaseerd op 106 beoordelingen
powered by Google
Karin DetermannKarin Determann
13:15 19 Sep 24
Goeie service, vriendelijke bezorgers, goed materiaal
Emma Lise SmorenburgEmma Lise Smorenburg
06:51 19 Sep 24
Noa VranckenNoa Vrancken
17:43 17 Sep 24
Mireille ChristiaansenMireille Christiaansen
17:40 17 Sep 24
Jeroen VerbeekJeroen Verbeek
17:34 17 Sep 24
Alles top geregeld en de afspraken zijn keurig nagekomen.Niks dan lof voor dit verhuur edrijf👍👍
Ellen de JagerEllen de Jager
17:49 11 Sep 24
Mooie tafels stoelen en tafelkleden !De bezorger is een man die hart voor de zaak heeft !Echt geweldige service !!
patricia Nottingpatricia Notting
10:58 28 Aug 24
Altijd tevreden en mocht er onverhoopt toch een keer iets niet in orde zijn, dan wordt het direct opgelost is mijn ervaring.Levering en ophalen netjes volgens afspraak. Al sinds een paar jaar met enige regelmaat dat zij leverancier zijn voor inhuur materiaal dat ik gebruik voor uitvaarten en ceremonies. @cordis Uitvaart en @ceremonietuin Boschdal.
John HellerJohn Heller
05:05 18 Aug 24
Als regelmatige huurder van de meubels en accessoires van Roovers Verhuur kan ik alleen grote tevredenheid hebben. Zowel wat betreft snelheid van aanleveren en ophalen, uitleg gebruik, kwaliteit en schoonheid stoelen e.d. als “last-minute” verzoeken speelt het bedrijf er altijd goed op in. Complimenten !
Rian de RoonRian de Roon
16:19 14 Aug 24
Heel fijn bedrijf. Het was heel makkelijk om, in ons geval 3 tafels en 18 stoelen, te reserveren via de website. Je krijgt snel daarna een bevestiging van je order. Op de dag van bezorging ontvang je een duidelijk tijdvak wanneer je je order bezorgd krijgt. En binnen dit tijdvak is ook alles keurig afgeleverd. Zowel tafels en stoelen waren schoon en in goede staat. Na het weekend is alles weer volgens afspraak opgehaald. Echt een aanrader!
Renske van den BrinkRenske van den Brink
07:13 05 Jun 24
We hebben onlangs gebruik gemaakt van de diensten van Roovers voor onze bruiloft, en we zijn ontzettend tevreden! Ze leverden mooi meubilair en glaswerk dat perfect aansloot bij onze wensen en de sfeer van onze dag.Het team dacht goed met ons mee en de communicatie was prettig. De levering was mooi op tijd en alles was in goede staat. We kregen veel complimenten over hoe alles eruitzag. Bedankt!
js_loader
Hit enter to search or ESC to close